0

Capital 'I' suka Capital 'A'

Assalamualaikum wbt ... lamo tok update belog ... huh ! pda pkul 12.23pm aku bukak belog aq punya chat , tetiba nampak **** .. aku bukak belog dia n ternampak story yang HOT bebeyh .. hahaha ...
baco satu satu , then barulah aku tahu dia sukakan Capital 'A' tuh .. auuuwww ~ prrfffffttt ! =..='
mulamula tersangat jeles lah sebab tengok dia update gitu mce eppy jah nge dio tuh ... nok wat ganow kea , mugo ore ***** ... doh la *n** c***** ... pah pandai puloks tuh ... :) ...  gilak punya olang ..
sumo **** dy nok amek .. tengok sore , keney slaluh .. MATA KERANJANG ... amek kaww ! hahah ~ btw , aku mngaku , slepas aku tengok Capital 'A' , mce aauuuwww ~ mce keney gituu ... =..=' hahah
tpi nok wat ganow kea , aku tak sempurna Capital 'I' .. :D ... tapi , first-2 aku tk tahu yang siA tu ad G*** ... lepas dpat tahu dari siI tue , ruporuponyo G*** siA tuh duduk dkat dengan ***** aku ... hahahah ~ teekezuutttt eden .. hahaha ... but now , siA tuh dah ad yang lain .. comeyh la jugok .. putih pong putih ... hahahah ... oke lah aku nk tido doh , baboiii .... ^_^ assalamualaikum ...

0 comments:

Post a Comment





Back to Top