0

~ CuTeY kItTeN MiSs ~ aauuww !

Semalam menunggu sejam lebih sebab internet bodoh ta berfungsi . . . . Aku try r check internet uh berfungsi or ta agy .. . . rupernyer , ta de respon langsung ! bangang  penyer streymx ! silap ri bulan , aku hantuk gak benda nieyh kat dinding . . . . eh , eh , mana boleh aku hantuk , kalau rosak , aku gak ta ley guna . .  . . hehhehe . . .  Emmm . . semalam chatting nan cutey kitten , . .  huhuhuhu . . . aku yang text cutey kitten dulu . . . kiter chat sampai cutey kitten off . . . tu pown tenet bodoh wat hal . . . hahahah ! aku suruh r dy (cutey kitten) visit blog aku , pastu , dy (cutey kitten) tanya aku : 
him : ader ork pasal aku ? law ta de , ka ta syg aku . . haha !
me : ade la . . msty r syg (as frenz)
him :okey aku baca . . 
me : oke 
him : banyak larh tulis . .  nok bace ,mane se nieyh (tubik bhse ganu doh dy cakak)
me : ta de da . saya da delete da post 2 . . 
him : !#@#%#@^%^!$#%
me : nanti saya buat la pasal awak . . 
       ngajuk sokmo ~ 
him : okeyh2 . .
huhuhuhuhuhuhu . . .  meh aku citer dari mula aku kenal cutey kitten sampai hari ni . . First , time tu miss nan aku borak-borak . .  then , miss p bukak fb miss . . miss cakap dy nak kasi aku tengok kawan dy uh . . i mean cutey kitten laa . . . miss cakap , cutey kitten uh , kawan dy time chat at chatango idolakecil uh. . .  then dy gtao aku nama cutey kitten at FB . . . aku add la cutey kitten uh . . . heheheh . . first time kiter orang chat , cutey kitten panggil aku dengan perkataan nieyh "aku n ka" . . bese r kan baru kenal . . .  hahah ! petang tuh cutey kitten chat nan aku . . . chat , chat , chat ..... aku mintak r nombor fon dy . .  aku ingatkan dy        (cutey kitten) ta nak bagi . . . huhuhu .. . tapi , nak bagi nombor uh , bukan main lama lagi  ....... jenuh aku nunggu nyer . . . . hehehehe . .. finally , dapat gak aku nombor fon dy (cutey kitten) lepas beberapa hari aku kawan nan dy (cutey kitten) boleh dikatakan tiap-tiap hari aku meses nan dy (cutey kitten) tapi ta la tiap-tiap hari ,. . . hahahah . . . happy giler aku time tuh . . . Dok cakak ganu ler . . . macam2 laaa . . . 1 bulan telah berlalu . , petang uh aku on9 . . kebetulan dy (cutey kitten) on9 chat sekejap nan dy (cutey kitten) . . . chat punyer chat , aku ader wat dy (cutey kitten) marah .. so , gadoh la kami .. then , dy (cutey kitten) post at wall aku , dia cakap dy benci aku . . . huhuhu . .. sedeyh giler . . kiter gadoh ta lama lorh .. . pastu berbaik la ...... mses chat , meses chat , samappi la bulan 6 kiter kawan .. tapi , kiterorang kawan ta lama . . kiter putus kawan dalam bulan 6 gak .. . sebab aku tagkan nama dy ( cutey kitten) nan nama awex dy  .  . . terus dy ( cutey kitten) remove aku jadi frenz dy . . . hehhehe . . . time tu sedeyh gak la . . . . dalam bulan 8 ker bulan 9 kiterorang kawan balik . . tu pon , dy (cutey kitten) add aku . . dulu , aku add dy (cutey kitten) dy ignore request aku . . .huhuhu . . tapi ta pe , aku sabar . . bab aku salah .. hah ! balik yang tadi , malam tu , ada sorang budak pompwan yang sama umo nan aku . . .  dy add aku . . pastu dy tanya aku , kenal ta          (cutey kitten) ? aku gtao aku kenal dy . . . pastu chat la nan dak pompwan uh . . .  chat , chat ,chat , dy cakap yang dy uh ex-gurl cutey kitten . . . and , malam tu jugak cutey kitten add aku . . . HAPPY giler . . . ! hari kedua aku kawan nan dy , dy text aku dulu . . . aku tanya dy (cutey kitten) 
me : sory ek ?
him : kenapa ka nak mintak maaf ? ka ade wat salah er ?
me : kesalahan yang dulu saya buat . .
him : owh . aku da lupe da . . 
gembira aku sampai ta terkata . . huhuhuhuh . . . .  akhirnya , dy ( cutey kitten ) timer gak aku jadi kawan dy . . . hehehe . . sampai sekarang aku masih kawan nan dy (cutey kitten) . . aku harap persahabatan kami till death . . aMIN ~ . .cutey kitten , aku harap kaw ta lupakan aku ea . .  walaupun kiter kawan , tu da cukup da bagi aku . . heheheh . . . Sayang kaw ! jangan lupakan aku aw ! ~ BEST FRENZ FOREVER ! ~

0 comments:

Post a Comment





Back to Top