2

Thanks too mk Su YaA !

Thnks too mak su yaa sebab dia yang create blog aku n dia gak yang cari layout benda alah nieyh...
Memang susah giler lah aku tengok dia buat blog nieyh.... ye r , nak design sesantek la , nak cari
templete pe sume tuh... huhu .... dah tiga kali dah bertukar templete... yang first mak su yaa buat
boleh tahan la santek tuh ... tapi dia cakap dia nak tukar pulak templete blog nieyh jadi KALA itam  (ayt klate pulop) pastu , ta jumpa .... lepastu jumpa colour pink .. ! huh ! aku benci colour pink... !
boleh dikatakan yang aku nieyh anti nan colour pink... sebab pink is GEDIK ! huhuhu.... then , cari punyer cari .. jumpa lah layout nieyh yang sekarang aku guna nieyh.... huhu.... comey giler...! mak su yaa said ,
tok pyoh tukar doh la layout blog mu nieyh.... malas nok tukar doh.. letih etek.... pening palo... mu tukar aku sepak.... hahah .... dok paham er ? meh nok translete (ta pyah tukar la layout blog ko tu... malas nk tukar dah... letih ... pening kepala... ko tukar aku sepak la...!)hhoohohohoh...... okey r , aku rase da cukup kowt tok aku kongsi cer aku bout mak su ya.... huhuhu.... mak su yaa ,,, kalo bace post nieyh , tnggalkan koment keyh ? hahah.... (ngade-ngade) THANKS mAk Su yAa !

2 comments:

yaya said...

ehem2...u r right!!do not change this template anymore!!huahuahua(laugh like evil)=P

littlebear said...

hahahah.... ta tkar da kli niey... huhuhu.... comey doh tmplte nieyh.... just nk tkar lgu je... :D

Post a Comment





Back to Top