0

Missunderstood !

Arrgghhhh ! Spongebob marah kat Sandy sebab Sandy tak beritahu Spongebob yang Sandy ada benda alah nie... So , Spongebob cemburu or marah kat Sandy... Maybe Spongebob and Sanday tidak bersatu kembali atau sebaliknya.. Maybe , Spongebob sekarang ini tengah marah atau memaki hamun Sandy... Sandy tak tahu Spongebob marah sebab apa... Maybe sebab post yang !@$#%@@^#& .... Sandy harap Spongebob maafkan Sandy.... Maybe Spongebob kecewa dengan sikap Sandy... Sandy buat post tu , just sesaja je... Tak ada maksud apa-apa pun... Kalau sifat cemburu Spongebob itu tak memaafkan Sandy , maybe mereka berdua tak akan bersatu kembali disebabkan kesalah fahaman antara mereka... Sandy janji yang Sandy tak akan cari lain walaupun Sandy clash dengan Spongebob... Sekian cer dari aku..... Kisah pErSaLaFaHaMaN antara SPONGEBOB n SANDY ~ Aku harap mereka bersatu kembali... n tak da salah faham lagi antara mereka....
message yang dihantar SPONGEBOB kepada SANDY :
SPONGEBOB : saya dah baca blog awak ! huhu.... pandai awak buat benda alah niey....
SANDY : baca ?
SPONGEBOB " eh3.. saya tak baca... saya tengok je... tHANKS AWAK ! puiii !
SANDY : oke2.. thnx a lot .
SPONGEBOB : bla...... bla...... bla....... (lupe)
SANDY : OKE fine !

0 comments:

Post a Comment





Back to Top