0

Aku Sedih , Aku Menangis .

Assalamualaikum blogger ! hari ni aku nak cerita pasal kawan aku yang dok jauh tuuu . Ya Allah , sedihnya aku nak bagitahu . Sedih sangat-sangat . hai ni 28/1/2012 pukul 5.54 petang tadi aku putus kawan dengan dia . Sedihnyaaaa :'( . sampai sekarang aku tak berhenti menangis sebab aku dah tak kawan dengan dia . dia cakap kat aku 'jangan text aku lagi, pergi berambos' <--- true story . Seriusly aku teramat sedih . hey kawan ! aku janji aku tak akan text kau lagi dah ! walaupun berat bagi aku . >ikhlas dari lubuk hati aku< aku tak akan kacau kau lagi dah . aku akan delete number kau dalam contact list aku . itu janji aku kat kau . aku tak nak benda niey semua happen . tapi , nak buat macam mana , dah jodoh kita kawan sampai sini ja . okey ! >nak sambung menangis< bye . for izzat , tak payah nak susah-susah block or remove aku , sebab aku dah deactivate acc  facebook aku tuh . thankyou being myfriend selama 1minggu . bye . hope kau tak dapat kawan macam aku , yang tak suka menelefon . pergi cari kawan yang suka calling-calling . aku suka texting ja . byeee :'(

0 comments:

Post a Comment





Back to Top