0

Kelas Sains , Perdagangan , GB or Sastera ? --'

Assalamualaikum ! hai readers . aku nak bagitahu awak semua yang saya telah menduduki peperiksaan pemilihan kelas tadi .. cikgu cakap tujuan dia buat ujian niey sebab nak tengok berapa banyak pelajar yang boleh masuk kelas Sains atau stay lagi kelas asal atau kena drop ke kelas lain . arrghhh ! kalaulah aku kena drop ke kelas lain kan tak best centuh .. :'( . actually aku niey seorang yang tak banyak cakap dalam kelas . so , kalau aku pergi ke kelas lain , tak ada kawanlah aku . waaaa ! cikguuu ! saya tak nak masuk kelas lain ... tolong la cikgu ... pertimbangkan balik keputusan tuuuu ! actually cikgu belum decide lagi sape yang akan keluar .. oke .. aku nak on facebook kejap ... haahah bye . assalamualaikum .

0 comments:

Post a Comment





Back to Top