0

Forgot my Password ! so noob -,-''

Assalamualaikum kawan ! kita nak bercerita siket pasal kita lupa password kita . hihihi . Kita dah lama tak berblog , tuh pasal tak ingat password . Agaknya dah tua kut . :D . Actually aku ada banyak benda nak bagitahu awak-awak semua . hahah . sebelum aku bercerita aku nak ucap Selamat Tahun Baru buat awak-awak yang tengah baca blog aku and yang tak baca puns .hihihi *ayatkeling . back to stury , first aku nak cerita pasal Result PMR keluar pada 22 Dec 2011 . Ya Allah , takut gila aku time tu . tapi Alhamdulillah aku dapat keputusan yang agak baik . Aku bersyukur sebab dapat banyak tu je . Result dirahsiakan okeyh ! hahaha . nanti kauorang menganjing --' . back to title , tadi aku punya lah cuakk sebab lupa password niey aku text mak sedara aku , aku tanya dia , niey text aku ngan dia :

aku : maksuyaa , ore tk ingt password blog ore (orang tak ingat password orang)sme je bhase .

maksuyaa : tak ingat jugok , hehehe (tak ingat jugak , hehehe)

aku : pah gno niey ? (lepas tu macam mana ?)

maksuyaa :wat la 4got password , nati dia send kut emel (buat 4got password nanti dia send ikut emel)

aku : nok bukok emel kuk mno ? (nak buka email kat mana ?) *akukanbutaict

maksuyaa : buh emel gapo ? kalu yahoo bukok kat yahoo . kalu google bukok kat gmail (sign in dengan emel apa? kalau yahoo buka kat yahoo . kalau google buka kat gmail)

aku : google . (google)

maksuyaa : buka kat gmail la . (buka kat gmail la)




tu je text aku dengan maksuyaa . aku tengah pucat gila time tuh . dah lah 3 account twitter aku semuanya aku lupa password dengan email , takkan blog pon aku nak lupa juga kan ? hahaha . *aytkelinglagi.

setakat ini sajalah entry saya kali niey , malas nak bercerita panjang . hihihih

babai , muah siket :*

0 comments:

Post a Comment





Back to Top