0

Tajuk ? hah ? mana tajuk ? hilang ? mana ? tak tahu ? okey ....


                                                                  1day you will be mine ;) ^^


Assalamualaikum blogger ! hari ni hari yang lain bagi aku . nak tahu kenapa ? nak ? okey ... aku pun tak tahu apa yang lain bagi aku . hahahah . okey =,.= . dalam kurlasss >ayt rempitzz< errr , nak cakap gembira tu tak lah gembira , tapi ho lah . macam happy gituuu . hahahha --' okey . semalam aku sudah berbaik berkawan semula dengan izzat teww . hihihihi . 6jam kita putus kawan . cecececeyyy , kira jam ohh aku nieyh . hahahha --' . pukul 11 malam semalam aku berbaik kembali . hahhaha . KEMBALI SENYUM lah aku . tak ada dah sedih-sedih semua tuh . hahahah . >gewdixxnyewwww< tutup cerita pasal izzat . aku nak bagitahu sikit tentang blog walking nieyh . semalam aku pergi dekat blog someone nieyh ken , bukan dia sorang ja ramai yang letak pic dia time dia mau buat entry baru . aku pun nak lah jugekk <ayt original> letak pic aku sendiri . hahahha >taksalahken?< hihihi . ini blog aku , suka hati aku lah nak letak apa-apa pun dekat blog aku . yang blog walking tuh jangan nak berlagak la eah ? jangan nak kutuk aku dari belakang . Tuhan marah tau ? okey .. No body PERFECT sayang ! jangan nak mengata atau perli aku . kalau dah rasa perfect sangat , duk diam dalam rumah kunci pintu rapat-rapat , pergi die lah dengan keberlagakkan kau tuu . okey ? got it ? thank you . kadang-kadang aku pun tak paham dengan manusia yang suka mengagungkan diri sendiri nieyh . kadang-kadang ada jugak yang bongkak , sombong , hidung tinggi , and seumpamanya . habis dah waktu aku membebel , okey . bai blogger ! :* 

0 comments:

Post a Comment





Back to Top