0

The Bestie hihihi

Assalamualaikum semua ! okey , first sekali aku nak mintak maap dekart haziq , iaitu kawan lama aku masa form1 sebab tk ingat akan kau . hahaha . aku start kuk kelate la deh ? hihihi . harini entry paling spesel (special) buat haziq . aku tulis pasal dio sore jah etep . hahaha . bertuah mung ziq .. :D . dio niey peseng panasss . kalu dea dio nok maroh kow ore dio maroh . tapi kalu ado ore wat saloh nge dio laaa .
tapi , maso form2 haziq dio pindoh sekoloh . emmm , pertngahea buley berapo tak tahu . tak ingat doh . hihihi , haziq , dio sekoloh keyell lonieyh . lamo tak bertegur dengey dio dale laman social fesbook . ahahahah . ehhhhh , nok wi kelih gambar dio nieyh . hahahah . tk ingat nk tulis aritu . nieyh la dio.





nieyh la dio . hihihi . haziq ! dun wurryy . aku tulis doh pasal mung . hahahah . harap mung berpuas hati . ngeee :D



okey lah . setakat ini sahaja coretan dari saya .
saya pun dah berbau tidak menyenangkan dah nieyh
sebab tak mandi lagi . hahah . maklumlah , budak sekolah kan .
hihihihi . bubye readers :*

0 comments:

Post a Comment





Back to Top